Keresés ebben a blogban

2010. január 26., kedd

Még el sem kezdődött...

No, hát milyen cigányélet a hajózás, azt már írtam párszor, de ez a szezon már most ferde szögben indul:

A tavalyi "hajóim" elvesztette a Sea Chefs (svájci-ciprusi garnitúra), így a Crew Agencies (magyar "szállítójuk") a legtöbb embernek semmit nem tud most ajánlani. Szomorú, de én legalább előrelátóan beregisztráltam már rég a KG Internationalnál, akik megkapták a Gsell und Partnert, akik megkapták a hajók egy részét, amiket a Sea Chefs elvesztett. Szóval majdnem ugyanarra a hajóra mehetek vissza, ahol tavaly kezdtem.

A la Robinson:
Jó: sokakkal ellentétben nekem legalább van szerződésem
Jó2: ugyanarra a hajótípusra kicsit több fizetést ajánlanak
Rossz1: első hónapban levonnak minden szart, így effektíve csak a másodiktól lehet keresni
Rossz2: máris bekavartak, és miután február 13-ra vettem repjegyet, írtak 1 mailt, h mégis 15-én kellene beszállni :(

Jó3 és Rossz3 még biztos lesz, ahogy az lenni szokott.
Csak remélni tudom, hogy lesz még több jó és kevesebb rossz is, és igyekszem úgy felfogni, hogy ez most mindenképp így van a helyén az élet, a világmindenség, meg minden kérdéskörében...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése