Keresés ebben a blogban

2013. november 22., péntek

Rajzok egymás között

A nőt rendesen tetkómintának gondoltam, bár ahhoz túlrajzoltam. Modoros is lett, de attól még egy letisztított változatban simán fel lehet varrni, szerintem, meg a tetkót én amúgy sem tévesztem össze a komoly képzőművészettel.


De mindig eszembe jut valami rajzolás közben, amitől picit jobban megy az idő, mert a karakter ettől kel életre. Ez a nő épp ezt mondja:

- Ádám, ma nem főzök. Ránk rohad az alma, amit mutter hozott.
- Persze, az a kígyó! - duzzog a férj. - Almára sör?! .... El lett ez már baszva az elején!

Így a pasit is feldobtam papírra, mintegy pihenésképpen, persze azt csak kb. 10 perc alatt, meg az nem tetkónak való :D

 
 
Aztán ránéztem még egyszer, és gondoltam leveszem ezt a szart a nő fejéről, mentek egy kicsit a giccs-faktorból :D :D
 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése