Keresés ebben a blogban

2009. december 31., csütörtök

utolsó morzsák, 2009

Burger King, 10:10

A Mekiben ilyenkor még nem is adnak hamburgert.
Lehet, a tollat sem adták volna "kölcsön" (később megtartottam), amivel a bankkártyás fecnit szingóztam, majd gondoltam írok pár sort is...
Majdnem 1 órám van a vonatig, a "falusi bringámat" leparkoltam a Nyugatiban.
George Michael örökzöld (Don't let the Sun...) szól, és ez így kerek.
Kicsit olyan poláris, mint maga 2009. Végül is 2009=2, aki nem érti, hamar rájön, miért.
Plexi fal mögül figyelem a tömeget, kellemesen elválasztva, mégis a "kiválóság" érzése nélkül, hiszen pl. éppen tömegeledelt helyezek szervezetembe. Most emberinek tűnnek, mert tudom, hogy délután már egyedül leszek, és nincs hatalmuk felettem. Olyan ez, mint esőcseppek koppanása a homlokodon, a dublini reptéren, mikor épp végleg hazaköltözöl: sokat nyafogtál miatta, de most bezárod egy borostyáncseppbe, és így van a helyén :)
Amúgy?
Semmi pátosz. Semmi búcsú, véglegesség, lezárás, újjászületés...
Csak úgy itt vagyok most, és halvány ötleteim vannak, hol lehetek majd 23:59 felé, és ha olyan lesz a díszlet, akkor majd később "misztifikálhatom", de most még nem.
Most arra gondolok, talán majd ideírom a tegnapot is, mert az még 2009, amit le kell ereszteni a folyón, tisztelgéssel, fehér kesztyűben vagy anélkül, de haladjon az árral mindenképp!!!

A tegnap?

Óh, tegnap (31-én) leírtam, ma újra elolvastam, és nem vállalom mégsem.
Magamnak persze megtartom, és gondolom amúgy is egy kezemen meg tudnám számolni, hány ember olvassa a bejegyzéseim, de ami belső használatra van, az mégse menjen ki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése