Keresés ebben a blogban

2012. május 11., péntek

Kis színes


Valahogy úgy ébredtem, hogy egy filmes idézet nem ment ki a fejemből, makacsul ismételgettem:
"Ma nagyon erős vagyok, Bob. Érzem pénz fog állni a házhoz."

Eközben történt még 1 kis levelezés a City Post Ltd-vel, tudjátok, akiknek még dolgoztam három napot februárban, és nem akartak kifizetni.

Long story short:
Márciusban elmentem a Citizen Information (kb. ingyenes jogsegély) irodájába, ahol két nagyon lelkes csaj azt mondta, ez 1 fekete-fehér ügy, de ők nem tudnak érdemben a cégre ráijeszteni, menjek át a Migrant's Help Office-ba.

Ott egy koreai nő azt kérdezte tőlem:
- Biztos benne, hogy van ilyen cég, akiknek dolgozott?
Hát, 97,5%-ban biztos lehetek benne, miután a City Post piros autói járják a várost, én magam piros, logóval ellátott válltáskából olyan borítékokat szórtam ki, amin a nyomtatott stamp aszondta: "Postal fee paid - City Post" vagy ilyesmi.
A maradék 2,5 %-ot hagyjuk meg annak, hátha hiba volt a Mátrixban, pl. egy moderátor hétfő reggeli kávéja ráömlött a klaviatúrára, és miközben törölgette, megnyomott minden gombot...

No, nem sokra jutottam itt se.

Aztán jött a tipp: NERA (National Employment Rights Authority).
(Ja, de közben minden létező kifogással élve, a City Post igérgette, hogy majd a következő pénteken, stb...)
Szóval a NERA kapott tőlem 1 faszán kitöltött Complaint Form-ot pdf-ben, mire - csigapostával - válaszoltak, hogy ugyanezt nyomtassam ki, írjam alá, küldjem el. Megtettem, mire megint postán válaszoltak, hogy nem világos, melyik szervüknek adom be a formot, pls tick in the box on page 4...

No itt majdnem feladtam, hogy basszátok meg, én csak 1 buta bevándorló vagyok, just-off-the-plane, és a panaszom leírása nyomán, szerintem ti el tudjátok dönteni melyik boardhoz kell forwardolni a complaint-et, már ha egyáltalán segíteni is szeretnétek. (Bocs a hunglish-ért, több mint 2 év online support köszön itt vissza. Nem csak így írtunk, így beszéltünk egymással az irodában, LOL!)

No, de láss csodát, miután még egyszer megreszkíroztam a postaköltséget, és visszaküldtem ugyanazt a hat oldalt, egy laza x-szel megtoldva, pár hét múlva bocsánatkérő hangon hívott 1 nő, hogy ő még ugyan új a City Post-nál, de most látja, hogy elmaradt fizetésem van, küld egy csekket, mondjam a címet!

Egy Hét eltelt, gondoltam megint itt az ideje egy e-mailnek.

Kivonatolom:
Én : I got a call from CityPost a week ago. A lady took my address for the long-long awaited paycheck to be sent to.
I still haven't got it.
Just in case she got the address wrong, it's: 94 Stewart Hall, blablabla"
C.P. : I have posted out the cheque on the 3rd May 2012 and send the Catriona Doyle in the Labour Relations Commission a copy.
This has been settled and paid, I will cheque with the bank to make sure that the cheque has not been cashed.
Én : Can you please double check that the address was right where you had posted the cheque?
So far, I got every mail on this address from Ireland and abroad, and since you are a postal provider company, please try to make it again, as I mentioned I have little time and I live far from your main office.
C.P. : The address you gave me is 94 Stuart Hall (blabla) is this correct. We are not operating as a postal provider at the present moment and we posted the letter with Anpost.
Én : 94 Stewart Hall
C.P. : I will have to ring the bank first thing in the morning to confirm that the cheque has not been cashed once I have done this I will issue another cheque.
Én : In the meantime I got home, and the cheque just arrived.

Thank you, and have a nice day.

Szóval, pontosan három hónapra rá, hogy dolgoztam nekik, ki is fizettek, Yippi-kay-ay, motherfucker!

Hogy azért ne legyen teljes az örömöm, a könyveléstől kaptam egy cirka negyvenezres számlát, from back home, mert még mindig megvan a kft-m, aminek semmi értelme...

No, semmi dharma, semmi okoskodás, ez csak 1 sztorimagazin most, de annyit láthattok: ma már itt sem egyszerű...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése