Keresés ebben a blogban

2012. november 26., hétfő

Csak mert szépen kértétek ;)

Oké, szóval költözni kell, megvan a hely is, jó is, csak van 1-2 szokásos szarakodás a téma körül, meg amúgy is, nem az én műfajom.

Ráadásul a balkon "összepakolása" durva szélben és elárasztott terepen indult, amin az sem segített sokat, hogy Hansy is szelektálta a cuccait, és megdobott 1 mini Jamesonnal, merthogy ő nem nagyon...



Aki nincs facebook-on, és még nem látta, annak elárulom, hogy amúgy a paradicsom projektem sikeres lett, azaz kb. áprilistől november elejéig kint, aztán pár hetet a meleg konyhában, leszedett állapotban értek a gyümölcsök, és végül a nagy része meleg színekbe öltözött, és zamatossá vált.


Ezzel együtt pakolni utálok, szóval hamar befordultam a konyhába, főleg mert megint valami olyasmit találtam ki, amit eddig még nem.
Alapanyagok között 2 szelet lazac, áfonya, gomba, chili, zöld paradicsom, narancssárga koktélparadicsom és baby burgonya. Hallal amúgy szinte sosem foglakozom, munkahelyen gyakran van, amúgy meg drága :o


Többit képekben:


Ezt a mixet picit megszikkasztom, lecsepegtetem, az olaj visszamegy a serpenyőbe.


A "szurok" az szójaszósz, nem kell félni!


Mivel a lazac elkezdett kozmálni, felpakoltam a citromkarikákra, és az előfőzött krumplikat vidáman körbe tudtam terelgetni kb. 5-6 percen át.


Visszatöltöm a gomba-áfonya-chili-zöld/narancs paradicsom cuccost mellé, és mosogatással együtt is fél órán belül voltam. 
Egészségetekre!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése