Keresés ebben a blogban

2013. május 11., szombat

Kis színes: piros lámpa, zöld reggeli

Nincs mese, tényleg csak a belátható kanyarok világa van.

Pl. azt hittem már legalább annyit elértem a munkahelyi ügyködésemmel, hogy bár a Valet fullon van, de azért a tréninget megkapom, annyi eszük csak van, hogy egyrészt akkor dzsoli dzsóker lennék mindkét oldalon, másrészt ha Gary egyszer mégis talál másik melót, rögtön mehetnék a helyére.
De nem, már szóltak az ottaniak, hogy nincs esélyem.
Azért megvártam, amíg a főnököm is mond valamit.
Hadd mondjak előtte én valamit a főnökömről: döglött hal kézfogás (csak ha nagyon muszáj, nagy mák neki, hogy itt nem divat), az arca meg olyan, mintha egy temetkezési vállalkozót kereszteztek volna egy varangyos békával, és persze 3 hét után se jutna legalább annyi udvariasság az eszébe, hogy megkérdezze, milyen volt otthon?
(Talán attól fél, hogy beszélgetést kezdeményeznék? Isten ments! Azt válaszolnám, hogy: jó...
Épp így leszarnám, milyen volt Lucianónak a holiday, de ha én lennék a góré, azért kötelességemnek érezném megkérdezni, és még mosolyognék is hozzá, ahogy illik.)
Ehelyett 1-2 órán keresztül szótlanul dolgoztunk egymás mellett, majd a műszak vége előtt 10 perccel behívott az irodába, és közölte, hogy nem kapok tréninget SEM, mert minek? Gary nem kell a mosodába, mert lassú, a Valet dolgozók meg így is állandóan egymással versenyeznek ki mennyi műszakot kap, annyira nincs melójuk ahhoz képest hányan vannak...
Ezzel együtt azt is megtudtam, hogy hiába volt bepipálva már a július első két hetére a szabim, mert az egyik új csávót úgy vették fel, hogy már akkor mondta, hogy neki akkor kell a vakáció.
Mi van?!
Amikor engem felvettek, örültem hogy lyuk van a seggemen oszt mégse azon veszem a levegőt, nem hogy még egyből szabadságolással huzakodjak elő... De a csávó filippínó meg a főnököm is, szóval csak halkan csikorgattam a fogam.
Amúgy ezt az új csávót meg ki a faszom vette fel, az is rejtélyes, miután már velem bajlódtak eleget, hogy milyen nehéz nekem a fizikai része a pályának, és ezt sosem tagadtam, sőt! Emiatt akartam átmenni a Valet-be. Erre jön ez a Rolando, aki úgy néz ki, mint egy saigoni Harry Potter imitátor ____(hatásszünet, amolyan stand-uposan, Kőhalmi Zoltán stílusban)_____ összeaszott múmiája... És ha a mosógép dobjának a legtávolabbi sarkába ragad fel egy face towel, akkor csak lábujjhegyen éri el.
De nem akarok most épp én lenni az az alacsony pasi aki még gonosz is a nálánál is kisebbekkel, mert ilyen sosem voltam, de nem lopta be magát a szívembe a gyerek, ez az igazság... Picit sajnálom is, mert emlékeztet egy bő évvel ezelőtti önmagamra, ahogy szerencsétlenkedik, de ettől még nem akarok helyette többet dolgozni, főleg hogy belekavar a szabadságomba.
Szóval azért hogy sajnálom, felőlem nyugodtan kirúghatnák, az lenne a tiszta munka :D
Lehet neki is az lenne a legjobb, nem igaz?
Csak pozitívan ;)

Pl. itt a jó példa rögtön: az érem másik oldala, hogy mivel így már most nyolcan vagyunk, az eredetileg lehetetlennek tűnő július vége és augusztus eleje lett most nekem vigasztalásképpen belőve, azaz még a szülinapomon is otthon lehetek.

De még az is messze van, napokra kell gondolni most, nem hónapokra.
Köszi a lúzer Manchester Citynek, hogy ahelyett, hogy most arra gondolnék, mikor fizessek be megint a kínai dokimhoz, az jár a fejemben, hogy egyek-e büntetésből egy hétig Tesco babkonzervet?!
De vicces az egész, csak tudni kell mitől nevetek, és az van is kéznél :D
Jut is eszembe: Reminder, a Hidden Orchestrától >>>


Hatás alatt, ilyen zenével menni melózni az meg külön jó, el is tévedtem tegnap, mert befordultam egy lane-re (gyalog, mert megint akkora a szél, hogy nem érdemes bringázni), hogy arra még úgy se jártam, aztán elvesztettem minden tájékozódási képességem, de whatever, a Hidden Orchestra a fülemben nagyon passzolt a szeles-esős bolyongáshoz, és még így is időben beértem, leszarom-arccal, munkára készen :D


Hú, de most komolyan ajánlom a fenti számot, hangosan és fülessel, arccal a szélnek-esőnek, 2:02-nél komolyan beindul, aztán jönnek a sirályok, és nem tudod hogy tényleg ott vannak-e vagy csak a zenében, aztán megint felerősödik úgy 4:20-tól, hogy már azt hiszed gránátrepeszekkel mész szembe, nem esőcseppekkel, de mivel te vagy a hihetetlen Hulk, vagy Superman, az egész csak annyit ér, mintha egy óvodás pitypang-ernyőcskéket fújna rád :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése