Keresés ebben a blogban

2014. április 23., szerda

Sárkányölős nap

Nem tudom miért, valahogy mindig úgy megyek szabadságra, hogy előtte szarrá dolgozom magam.

De ezen kívül persze van más is, pl. tavasz.
Az ablakomon kívül is, nem csak belül:

És ha van az a heti egy szabadnap (most ez a trend megy a harmadik hete), akkor akár mosolygós időt is kifoghatok, elvégre Írország sem a régi már :)

Meri erősen hintőporozott, hogy ma Szent György nap van (Sant Jordi katalánul, náluk ő a világbajnok, mint nálunk az én névadóm, az államalapító Pista.) Ők ezt úgy ünneplik, hogy az asszony egy könyvet az embernek, az meg egy szál rózsát. Jó biznisz, szerintem :D






Mivel már így tudtam, hogy kapok majd egy könyvet, a rövid szabadnapba be kellett iktatni a virágot is, pedig azt se tudtam eddig a Moore streeti piacon kívül hol lehet virágot venni... Jellemző, mi? amikor tavaly nyáron több mint két hónapig nem ittam alkoholt, és ennek fejében rákaptam az édességekre, először körbe kellett járni a szupermarketet, hogy hol is találom a jégkrémet, mert amúgy előtte - hogy, hogy nem - kábé hármat kellett csak pislogni a belépés után, máris a borospolc előtt álltam :o
Na, így van az, hogy most már tudom, hol lehet virágot venni, és barátságosan este 7-ig nyitva van, szóval nyugodtan elmehettem még moziba + a Phoenix parkba is, nem kellett a fogam között tartani, amíg körbebringázok :)
Addig is, csak úgy egy kép, a Moore streetről, a halaskofáról, a kötelező sirályokkal:




Valahogy kiment a fejemből, hogy a Noah c. film az nem csak egy klasszikus, húsvétra időzített hollywoodi blockbuster, de egyben egy Darren Aronofsky film is, így nagyon lazán vettem, és lekéstem kb. az első 20 percet, pedig hátha jó volt. Na, Aronofskynak azért ez a leggyengébb filmje, de ilyen témát mások még jobban elkúrtak volna, szóval azért négyest megérdemel.
Bár azok a kőszikla-óriások, na az über gagyi...Isten biztos egyik monitoron a Transformest nézte, míg a másikon az a jelent ment a Gyűrűk Urából, amiben az Entek ráncba szedik Szarumán orkjait, és akkor tervezte ezeket a lényeket... Hát, a kacsacsőrű emlős jobb húzás volt, Papa! ;)
 
Legalább azért nem éreztem úgy, hogy ezt a két órát is inkább a parkban kellett volna tölteni, arra is volt idő utána.
Ezt most nem részletezem nagyon, inkább pár képet felteszek.
Bocs, ne jelentsetek fel az ízlésrendőrségnél légyszi, sörözés közben szarakodok a Picasa szerkesztési lehetőségeivel ;)





Azt megjegyzem, hogy ollóval sokkal jobb szüretelni, mert egyrészt nem tépsz ki semmit a földből, másrészt szépen marokra lehet fogni egy nagy csomót, aztán manikűrözni a nem kívánt részeket, pl. a virágbimbókat.

Szedtem még kis csalánt, kis pitypangot, meg amennyi lósóskát találtam (csak a szebb leveleket), de ezek minig vannak, medvehagyma meg csak most. Most kellene a pesztót gyártanom, de épp ezt a bejegyzést szerkesztem, na...
Mai vacsora: betűtészta ;)
Majd holnap.

Visszafelé megvettem a szál rózsámat, és beugrottam a babámhoz egy kávézóba, ahol madridi barátnőjével sütizett (focimeccset nem néznek együtt, az tuti!), és persze biztos sármosabb lettem volna, ha a virággal egy nagy kocsiból szállok ki, mellközépig kigombolt vasalt ingben, és a medvehagyma-szag helyett Hugo Boss vagy fasztudja-milyen zóna vesz körül, de így is örült nekem a kopott bringámmal, és a moha és páfrány maradványokkal dekorált dzsekimmel, mert én vagyok az ő kis sárkányölő-szent-györgye, ő meg az én bébim :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése