Keresés ebben a blogban

2014. április 11., péntek

Van egy nő

"Van egy nő. Szeret."
(Esterházy Péter)


Van egy nő. Szeretem.


- Look, there's a hair in your ear! - kitépi - It was longer than your hair on your head... And I'm not kidding!
Ezt úgy mondja, hogy mindketten kétpofára röhögünk. Persze nekem erre van "kifogásom" (olyan fűzöld színű kifogás, tudja mán kend, mire gondolok...), ő csak átvette a rezgésem éppen.
- I'm sorry you had to see that... - mondom megjátszott komolysággal, de erre csak kitör belőlönk a nevetés megint, most már egy percig abba sem tudjuk hagyni. Persze bizonyos állapotban ez igazán vicces, így elolvasni, képi emlék nélkül, ismeretlennek nem az, gondolom... De fel akarom jegyezni, mert valamit jelent.

Épp csak kaptam egy második ágyat, és épp csak véletlenül úgy alakult, hogy hétvégén két szabadnapom volt, és még kollégák is átjöttek kicsit lazítani, magyar stílusú sertéspörköltet enni, meg a többi... pártgyűlés, vagy mi :D


A Mókus Őrs pionírjai készen állnak a bevetésre!
De vissza a lávsztorihoz, most nem politizálok!

Nekem is furcsa, hogy pl. másfél hónap eltelik koccanás, komoly vita nélkül...
Meri egy angyal!
Ahogy írtam a rókákról és a viszonyokról, és az esetleges csalódásokról és az élet egyéb súlyos dolgairól, meg mit is gondolok én arról, hogy kapcsolat van-e vagy sem, hát ezegyszer nem visszakoznom kell, csak megint megerősítem: viszonyból lehet kapcsolat, ha nyitottak és őszinték a játékosok, és aztán persze kapcsolatból lehet szerelem is ;)

Az egyetlen ütközőpont a szobahőmérséklet volt, én fázós vénember vagyok, ő meg forró vérű katalán. Nem aludt jól nálam, mert meleg volt, én meg nem tudok nála aludni, mert akkora a szobája, mint egy közepes méretű teherlift... De jobb is így, mert szeretem ha ő jön ide. Annyira még nem tartok ott, hogy ne bírjam nélküle, de öles léptekkel haladok afelé.
Azt már most kifundáltam, hogy legyen a fűtéssel, hogy jobban érezze itt magát ;)
Mert fontos, nagyon fontos, hogy jól érezze magát!
Talán most jutottam el oda, hogy meg tudom becsülni, amim van: egy kapcsolat, ami már több, mint egy viszony.

De még ezen a fűtés témán is inkább nevettünk, mintsem duzzogós-durcázós lett volna a szitu.
- Holnap megyek fizióra - mondta - majd megkérdem a terapeutát, melegben jobb-e aludni, vagy nem?
- Csak emlékeztetnélek - mondtam -, ezek az emberek még birkákkal bújtak össze melegedni, amikor Gaudí megtervezte a Sagrada familiát, vagy Budapesten már metróval közlekedtek! Persze, hogy itt azt fogják mondani, hogy 15 fok az ideális!!


Szóval nem acsarogtunk, pedig nekem az alvás - így a zentiemen túl - már a szexnél is fontosabb, nem is merném tagadni. Minden állatka embrió pózban alszik, csak hogy kisebb legyen a hőleadás, de én ember vagyok, van hősugárzóm :D


És amúgy is szétdobom magam, mint egy skandináv pajtakapura kiszögezett denevér, és akármilyen apró temetű vagyok, egyszemélyes ágyon alig férek el. A házban két olyan pár is rendszeresen aludt szingli ágyon, akiknek az együttes testmérete jóval nagyobb, mint Meri és én, de ez nálam szóba se jöhet! Ha meg fázom, abszolút nem tudok aludni...

Most akkor nem vagyok szerelmes?
Nem tudom, asszem az is lehet hogy lassan az leszek, de azt is lehet józan ésszel is, nem?
Pont olyan valakit akartam, akivel lehet, akitől nem őrülök meg, sem a jó, sem a rossz értelemben.
Viszont über cuki!
Talán az sem baj, hogy nem tudunk mindent megmagyarázni egymásnak, mert nem egy anyanyelvűek vagyunk. Már nem akarok mindent megmagyarázni... (csak itt, a blogon :D :D)

Erről eszembe jut még egy apró sztori, ami jellemző.
Szeret enni, és szeret a kajáról beszélni is. A húsok voltak épp soron. Arról beszéltünk, itt milyen gyér a választék, pl. nyulat nem is lehet kapni (az írek "pet"-nek tartják a nyulat, azaz kb. olyan nekik a nyúlhús, mintha kiscicát kellene enni...). Mi szeretjük. Erre jött, hogy van az a madár, azt is eszik Katalóniában, de nem tudja, hogy van angolul.
- Mondd spanyolul! (magabiztos vagyok, mi?)
- Shit, spanyolul se jut eszembe - nevet.
- Mondd katalánul akkor!
- Estruç
- Ostrich! (Jé, tudok katalánul!!!) :D :D

Tudtam persze, hogy a struccra gondol, mert milyen másik nagy madár lenne? Pulykát itt is lehet kapni a Tescóban, nem igaz?
Ennek a többnyelvűségnek meg épp annyi varázsa van, hogy ellensúlyozza azt a hátrányt, hogy pl. nem tudtam úgy jellemezni az egyik kollágámat, hogy "olyan nyolcvanas évek kövületnek néz ki, mint Dévényi Tibi bácsi, csak épp 30 éves."
Azt hiszem, megértjük egymást, mert nagyon sokban hasonlítunk.
Csak neki nagyobb cipő kell :D

Hát ez van most...

Meg a medvehagyma. Ahogy illik!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése